Cenník

Vedenie podvojného účtovníctva

počet zápisov v denníku
neplatiteľ DPH štvrťročný platiteľ DPH mesačný platiteľ DPH
od 1 do 50 120 € 170 € 200 €
od 51 do 100 170 € 210 € 250 €
od 101 1,10 € / položka 1,10 € / položka 1,10 € / položka

V cene za vedenie účtovníctva je zahrnuté účtovné a ekonomické poradenstvo týkajúce sa bežnej problematiky firmy.

Zastupovanie a administratíva – Pri kontrolách a pojednávaniach na úradoch (na základe plnej moci), spracovávanie ostatných neúčtovných písomností / štatistika, podklady pre úver, úradné písomnosti / budú fakturované osobitnou sadzbou – 60 € / odpracovanú hodinu.

Účtovné doklady klient doručuje minimálne 1 x mesačne. Posledné doklady je potrebné doručiť najneskôr do 10. dňa  po ukončení spracovávaného mesiaca.

Daňové priznania

Vypracovanie daňového priznania Dane z príjmov fyzických osôb – typ A      70 €

Vypracovanie daňového priznania Dane z príjmov fyzických osôb – typ B      od 130 €

Spracovanie miezd

základný administratívny poplatok 50 €
mesačná mzda zamestnanca/dohodára 15 €
ročné zúčtovanie preddavkov za daň 15 €
zavedenie karty nového zamestnanca 15 €
prihlášky a odhlášky zamestnancov 10 €
iné administratívne práce za 1 hod. 60 €

Ekonomické a účtovné poradenstvo

Cena za 1 hodinu: 60 €

Ostatné práce

Daňové priznanie k dani z pridanej hodnoty a súhrnný výkaz sú zahrnuté v cene za vedenie účtovníctva.

 

Koncoročnú účtovnú závierku, daňové priznanie k dani z príjmu + príslušné účtovné výkazy Vám pripravíme za cenu vo výške 1 mesačného paušálu za vedenie účtovníctva, najmenej 350 €.

 

Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel 25 € / každé vozidlo

 

Spracovanie daňového priznania k transakčnej dani pre účty so sídlom mimo SK 1 € za položku, minimálne 50 € paušál / mesiac

 

Vystavovanie faktúr 10 € / ks

 

Úhrada faktúr prostredníctvom Internet-bankingu 5 € / ks

 

Prenájom sídla 50 € / mesiac

Ku všetkým cenám bude pripočítaná daň z pridanej hodnoty v zmysle platnej legislatívy.

Cenník nadobúda platnosť od 1.5.2025.